Sunday, October 25, 2009

demo tok pehe gapo dio CINTA

"awak nk faham dunia ni?...."buka baju awak saya nk tunjuk dunia nie"..

"eh"..

"apa masalahnya"

 "awak dah buat dengn mamt tu apsal dengn saya xboleh".."sebab kita belum kawen?"..

"saya xcinta awak"..

"eh gapo dio..cinta?" ."eh .demo xpehe gapo dio cinto..demo xpehe..buka baju"..

Ingat x dialog nie?..sapa pernah layan cite budak kelantan mesti tahu..antara part yang menarik dalm cite nie..korang mesti tertanya2 nape tetiba ak keluarkan dialog yang berbau 18Sx nie..hu3..
yang menjadi persoalannya..cinta?...ermmm mesti ramai yang masih mencari apa itu CINTA kan?..dan mesti  ramai yang mentafsir maksud cinta dari sudut dan pandagn sendiri..mesti jawapan kepada persoalan ini berbeda2...ak sendiri masih mencari2 apa itu CINTA sebnrnya..ak raser dah temui maksud sebnrnya..tapi masih tertanya2 BETULKAH?..untuk mencari maksud sebnr CINTA banyak buku belek..tenung..beli..antaranya..

Tentang Cinta (Pahrol Mohd Juoi)..
 aku terima nikahnya..(Hasrizal Abdul Jamil @ saifulislam.com)

bercinta sampai syurga.. (hasrizal Abdul Jamil @ saifulislam.com)

cinta di dalam Al Quran..
Pemilik cintaku setelah Allah & Rasul..

To Be Continue..siap2 nk g kerja he3...

2 comments:

  1. weh..ape n i tulis x abes
    hampeh je
    mak aku cakap xbaik wat keje separug2
    hahaha

    ReplyDelete
  2. xsempat wei...sambung petang nanti..rushing nak g kerja..hu3..

    ReplyDelete